
A technikai problémák miatt etapokkal is tarkított viadalon végül a Lada VFTS-sel versenyző Czékmány-Tiba kettős a Lezák-Gór egységet utasította maga mögé, míg a dobogó harmadik fokára az opeles Bíró Gergő és Bíró Balázs állhatott fel. A Rally3 értékelésében Geng Bence és Geng Ferenc volt a leggyorsabb. A licences mezőny tesztversenyét Hadik András nyerte Kertész Krisztiánnal az oldalán, 10,2 másodpercet verve a Bodolai-Popovics, és több mint fél percet a Balogh-Holczer kettősre. A helyi érdekeltségű párosok közül Nedecki László és fia huszonnegyedikként ért célba a licencesek között. Az R3-asok mezőnyében Kóródi Koppány és Kapás Attila nyolcadik helyre kormányozta be a Citroën Saxót. A fiatal ózdi srác a tavalyi szezon végén kóstolt bele először testközelből a rali világába.
„Kiskorom óta apukámmal folyamatosan jártunk ki, és ez neki is nagy vágya volt. Akár úgy is, hogy ő üljön mellettem a jobb oldalon, az anyósülésen, de azt mondta, hogy ez nem neki való, inkább rábízza egy profira. De nyilván ez is nagyon jó, hogy itt lehetünk, és valahol el kell kezdeni. Azért fogtunk bele az egészbe, hogy ne csak nézzük, ha már gyerekkori álom, hanem akkor csináljuk is” - mondta Kóródi Koppány, az East Motorsport versenyzője.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |