Sokan vásároltak a hosszú hétvége előtt a Városi Piacon
2024. aug. 16.

Nemcsak vevőkben bővelkedett ma a piac, hanem eladásra váró portékákban is. A nyár minden finomsága megtalálható volt a standokon, például a görögdinnye, a sárgadinnye, az őszibarack.

Minden héten élmény kijárni a Városi Piaccsarnokba, hiszen mindig felfedezhetünk újabb és újabb portékákat a standokon. Már megjelentek a klasszikus gyümölcsök is, melyek kifejezetten vonzzák a vásárlókat. A hosszú hétvége közeledtével azonban a húsos pultoknál is sorban állnak. A füstölt termékek iránt viszont nem nagy az érdeklődés. A kereskedők bíznak abban, hogy az változni fog a hétvégén.

„Most egyelőre a meleg végett, vagy nem tudom, mi végett, annyira nem nagyon jönnek az emberek, de nagyon várjuk, hogy eljöjjön augusztus 20-a, mert ilyenkor az emberek bográcsoznak, szalonnát sütnek, és akkor ilyenkor jobban kelendő a jó kis kolbász, füstölt kolbász, a csemegeszalonna és ilyenkor sokkal többet szoktak vásárolni. A füstölt húsok most egy kicsit nem úgy alakulnak az árusítás szempontjából, mert ilyenkor nem nagyon szeretik.” - mondta Bakos Zsoltné

Változnak a bevásárlói szokások, mondta egy férfi péntek délelőtt az ózdi vásárcsarnokban. Elmondta, hogy emelkedtek az árak, így a családi kasszához igazítja a vásárlást.

„Mi hetente járunk ide vásárolni, alapjában véve, bőséges a kínálat, csak a pénzünk kevés sajnos nem lefele mennek az árak, hanem egyre emelkedik minden, és szinte úgy van, hogy szem szárnynak ingere, mindene van a piacon, de nagyon be kell osztanunk a pénzt ahhoz, hogy tudjunk vásárolni olyat, ami minőségi áron van” - nyilatkozott Kocsis Pál

“Általában nem mindennapos vagyok, egy héten egyszer jövök el piacra.” - mondta Lázár József

“A piacra két, három naponta jövünk vásárolni. Általában most a hosszú hétvégére úgy készülünk fel, hogy lesz egy kis grill parti, a gyerekket hazahívjuk. Általában, hogyha hosszú hétvége van, akkor több mindent vásárolunk, zöldséget, gyümölcsöt.” - nyilatkozott Jakab Attila

Piaci bejárásunkkor azt tapasztaltuk, hogy a vásárlók egy része először körbejárta a csarnokot. Nézelődött, árakat hasonlított össze, és utána ott vette meg az árut, ahol olcsóbban kínálták.

(forrás)