
A legnagyobb közösségi oldal, ózdiakat összefogó csoportjában tűnt fel napokkal ezelőtt egy videó. A felvételen az látszik, hogy a pohárba kiengedett víz feltűnően világos színű és habosnak tűnik. A jelenséggel kapcsolatban megkerestük az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt.-t is, akik az alábbi tájékoztatást adták.
„Ózdon a városközponti és hódoscsépányi városrészen február hónapban semmilyen ivóvízhálózatot érintő meghibásodás nem történt, a víz minőségével kapcsolatos lakossági bejelentés nem érkezett. A hiba mielőbbi elhárítása érdekében fontos a bejelentő elérhetőségeinek, és az észlelt probléma pontos helyének, címének megadása. Munkatársaink a bejelentést követően az esetet haladéktalanul kivizsgálják, és ha meghibásodást találnak, megteszik a szükséges intézkedéseket” – áll az ÉRV Zrt. tájékoztatásában.
Valószínűsíthetően egyébként a rendszerben található levegő miatt tapasztalhatnak hasonló dolgokat a fogyasztók, így annak nincs semmilyen káros hatása. Az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. tevékenysége négy megyére terjed ki. Borsod-Abaúj-Zemplénben, Hevesben, Nógrádban és Hajdú-Biharban is ők látják el a lakosságot. Közel háromszáz településen ivóvíz-szolgáltatással állnak ügyfeleik rendelkezésére.
A cég kéri, hogy a víziközmű-szolgáltatással összefüggő lakossági bejelentésekkel forduljanak bizalommal szakembereikhez, akik a Központi Diszpécserszolgálaton, a hét minden napján 0-24 óra között készséggel állnak rendelkezésre.
A panaszkezeléssel kapcsolatban érdeklődni lehet az ingyenesen hívható 06-80/22-42-42-es telefonszámon, ahol az 1. menüpontot kell választani, vagy a diszpecser@ervzrt.hu e-mail címen. A cég kiemelte, hogy mindannyiunk közös érdeke a megfelelő minőségű szolgáltatás fenntartása, így a konkrét esetek kapcsán is kérik az említett eljárásrend alkalmazását, és a probléma szolgáltató számára történő mihamarabbi bejelentését.
Kép forrása: facebook
Vissza